Sapanca Belediyesi, sosyal yardım hizmetlerinden yararlanan yaşlı vatandaşları Havuz Kafe’de düzenlenen etkinlikte buluşturdu.
Sapanca Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü tarafından düzenlenen programa, Evde Kişisel Bakım Hizmeti ve Hasta Nakil Desteği hizmetlerinden yararlanan vatandaşlar katıldı. Belediye ekipleri tarafından evlerinden alınan yaşlılar, etkinlik sonunda tekrar evlerine ulaştırıldı.
Yaşlı vatandaşlar etkinlik kapsamında yaşıtlarıyla bir araya gelerek sohbet etme ve sosyalleşme imkanı buldu. Programa katılan Sapanca Belediye Başkanı Nihat Arda Şahin de vatandaşlarla görüşerek talep ve önerilerini dinledi. Etkinlik sonunda katılımcılara çeşitli hediyeler verildi.

Başkan Şahin, programda yaptığı açıklamada, “Bugün burada gördüğümüz tebessüm ve mutluluk her şeyden daha kıymetli. Aramızda uzun zamandır evinden çıkamayan büyüklerimiz var. Onların yeniden hayata karışmasına, dostlarıyla bir araya gelmesine vesile olmak bizim için de büyük mutluluk” dedi.
Şahin, “Büyüklerimizin yalnız olmadığını hissettirmek ve hayatlarına dokunabilmek en önemli sorumluluklarımızdan biri. Onların duası ve yüzündeki gülümseme bizim en büyük kazancımızdır” ifadelerini kullandı.
Belediye yetkilileri, yaşlı vatandaşların yaşam kalitesini artırmaya yönelik benzer programların yaz boyunca devam edeceğini bildirdi.
Hibya Haber Ajansı